.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخني صميمانه با استاندار جديد مازندران
ساري- شكرالله رضازاده شرمه


جلسه توديع و معارفه مهندس ابوطالب شفقت استاندار سابق مازندران و مهندس سيدمحمد كريمي استاندار جديد در يك فضاي دوستانه در سالن اجتماعات استانداري مازندران برگزار شد. ضمن تقدير از تلاشهاي خدومانه برادر بزرگوار جناب آقاي مهندس شفقت و آرزوي موفقيت براي برادر گرانقدر جناب آقاي مهندس كريمي، نكاتي را به شرح ذيل طرح مي كنيم:
1- مدير ارشد دولت نهم در استان يعني مهندس شفقت را بايد از جمله استانداران دلسوز و پر انرژي مازندران پس از انقلاب اسلامي دانست. ايشان، منشأ برداشته شدن گامهايي در جهت تعالي استان بود كه به عنوان نمونه مي توان به موضوع صدور مجوز احداث پالايشگاه پتروشيمي در مازندران اشاره كرد كه با پي گيريهاي شبانه روزي مهندس شفقت محقق شد. اما آنچه كه در برخي از اوقات، موجبات كاستي ها را فراهم مي آورد اين بود كه متاسفانه تيم مديريتي اصولگرايان در استان بصورت كامل و تاثيرگذار مستقر نشد. به عبارتي ديگر رويكرد خدومي دولت كريمه نهم در برخي از مديريتها ملاحظه نمي شود. به نظر مي رسد ضعف در حوزه معاونت سياسي باعث بروز چنين نكته اي شده است. بدون شك اگر مديران ارشد اجرايي شهرستانها با يك نظارت عاليه توام با طلب نتيجه مطلوب مورد ارزيابي قرار مي گرفتند هم نقاط قوت آنان كه البته به همت بسياري از فرمانداران عزيز شكل گرفته معلوم و هم خداي ناكرده نقاط ضعف مشخص مي شد. به يقين، اراده مدبرانه و اصولگرايانه در شهرستانها مي تواند محور و محرك مهرورزي و خدمت بي منت دستگاه هاي اجرايي شهرستانها به مردان و زنان نجيب و عفيف مازني باشد.
2- حركت رو به جلو دولت نهم در رفع كاستي ها در نقاط مختلف كشور حركتي بسيار اميدآفرين است. حركتي كه مردم ولايتمدار مازندران را با توجه به عقبه اعتقادي و عملي آنان در دفاع از اسلام و انقلاب، نسبت به حل مشكلات استان اميدوارتر مي سازد.
بدون شك آنچه كه برادرمان مهندس كريمي در سخنان معارفه خويش با عنوان تلاش براي اجرايي تر شدن مصوبات سفر استاني هيات دولت به مازندران بيان كرد مي تواند مبناي بسيار دقيقي براي حركت رو به جلو در مازندران باشد.
3- مازندران استاني گردشگرپذير و مهمان پذير است. به يقين توجه به حوزه فرهنگ و رفع مظلوميت از اين حوزه مي تواند گامي مهم در رونق گردشگرپذيري در مازندران تلقي شود. از آنجايي كه مديريت حاكم بر فرهنگ استان مبتني بر اصولگرايي حقيقي است بنابراين، توجه جدي نسبت به تقويت اعتباري و ابزاري حوزه فرهنگ، علاوه بر تعالي فرهنگ اين ديار، سبب ايجاد اميدواري در اردوگاه اصولگرايان استان خواهد شد.
4- جلسات فشرده و خسته كننده كه متاسفانه در برخي از آنها هيچ گونه خروجي يافت نمي شود موجبات اتلاف وقت مديران را فراهم مي آورد. وقتي موضوع جلسه روشن و شفاف است ديگر چه ضرورتي دارد كه برخي از شركت كنندگان به مطالبي خارج از دستور جلسه اشاره كنند؟! بدون ترديد يكي از مهمترين موضوعات مربوط به مديريت، مديريت بر زمان است، به نظر مي رسد در چنين جلساتي، مديريت جلسه با قطع مطالب خارج از دستور مي تواند جلسات سه ساعته را حتي در كمتر از يك ساعت با خروجي مطلوب كه حداقل خروجي آن جلوگيري از اتلاف وقت است به پايان برساند.
5- متاسفانه چينش نيروهاي كليدي اصولگرايان در استان پس از استقرار دولت نهم، به نحو احسن و اكمل انجام نشد. فارغ از قصور مسئولان ستادهاي مردمي حمايت از دكتر احمدي نژاد در استان در عدم بهره گيري مناسب از پتانسيل عظيم نيروهاي فكور و فعال در اين زمينه، مي بايست به اين بدنه عزيز توجه ويژه كرد كه بدون شك نظام مقتدر اسلامي به حضور اينان نيازمند است.
6- سخن آخر با استاندار ارزشي جناب آقاي مهندس كريمي اينكه، مردم قدردان مازندران هيچگاه نام خادمان حقيقي و سخت كوش را از ياد نخواهند برد. همچنان كه مدعيان دروغين اصلاح طلبي را هم از ياد نبرده اند. اجازه بدهيم اين مردم عزيز همچون مردم ديگر مناطق كشور حلاوت رويكرد خدومي دولت سخت كوش و پركار نهم را بچشند. ان شاءالله تعالي.

ساري- شكرالله رضازاده شرمه


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

اكبريان 7 مرداد 1387
عجب استاندار با حالي ؟؟ داريم ...اي ول .....همه زود با ايشان صميمي مي شوند و سخن صميمانه مي گويند... سخن صميمانه چه بدرد استاندار مي خوره .... الان بايد به او دلداري داد كه مديران اورا ترسوندن و جرات برخورد را از او گرفتن .....واز تب و تاب انداختنش .....

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.147 seconds.